Sunday, February 22, 2009

Challanged by Kak Irah

the challenge is :
1) go to your picture holder in your computer.
2) go to 6th folder of photos
3) go to 6th picture of that folder
* put the picture on your blog n description of it..
* invite six friends to join the challengge.

nie la gambar yang aku dapat.. hahahahha aku bajet gambar aku.. rupa-rupanya adik aku yang comel nie.. congratulations adik ima.. nak tau pasal gambar nie??
Gambar nie diambil masa mlam sebelum kak irah melahirkan Qaireen Marissa.. masa tu pergi jejalan lepas makan malam kat mama tomyam.. abah ajak g dataran syahbandar.. ada konsert kot malam tu.. antara artis yang aku tengok.. hattan, mila, nubhan, n ramai lagi la.. yang penting Nabil Raja LAwak ngan Mek... lawak siot diaorang.. kihkihkih..
so aku dah buat nie n saper2 yang baca nie korang try la.. just do it.. pastu invite la aku.. hahahahhaahha

No comments: