Sunday, March 16, 2014

ok sangat busy!!

Assalamualaikum.. Tahun ni InsyaAllah aku akan tamatkan master aku.. Kene kerja kuat sikit la.. Dalam kerje kuat tu aku tak lupa nak buat ni.. Dalam mood tengah siapkan kerja, writting thesis, untuk menghilangkan tension dan tegangan aku juga ada menulis sebuah cerita yang berepisod.. hahaha.. Nak tahu?? Nanti aku past kan episod by episod k.. Macam biasalah, masa degreee writing dulu pun aku ada buat jugak satu cerita ni.. Yang ni pula aku namakan dia "KRONOLOGI SEBUAH PERSAHABATAN".. Mengenai kisah suka duka seorang insan dalam bersahabat.. Why?? aku rasa aku dah cukup matang untuk bercerita supaya menjadi moral kat semua orang.. Dengan kelebihan yang Allah bagi kat aku.. Aku akan usahakan supaya peminat-peminat blog aku dapat baca.. Ada ker?? Hahaha..

Satu lagi.. Jangan lupa doakan abah aku selamat menjalani pembedahan hujung bulan ni.. Aku tahu abah tengah risau tu.. Setiap kali aku balik umah aku tatap wajah dia, banyak kerisauan kat muka dia.. Ini adalah first time dia nak kena bedah.. Dalam doa aku, sujud aku pun selalu mendoakan ma dan abah dalam keadaan sihat sentiasa.. Aku masih muda untuk berjalan sendirian tanpa mereka.. Aku masih perlu pimpinan mereka walaupun aku dah berumur 25 tahun..

Berbalik kepada peristiwa yang lepas, aku bersyukur sangat aku masih dapat bertahan sehingga sekarang.. Aku dah kenal manusia mana yang bertopeng manusia mana yang muka hitam.. Dan aku serik untuk berkawan rapat lagi.. SERIK.. Terima kasih bro sebab tunjuk aku cara berkawan yang betul.. Orang kata apa.. Mudahnya kau menduakan persahabatan.. Menduakan takper.. Ni menipu.. Hikhihkik.. Takpe la.. Bahagialah kau.. Aku doakan kau selalu berjaya.. Aku tak mahu ada dendam dan sedikit rasa benci kat sesiapa pun.. Tapi setiap kali aku tgk kau dengan dia, berapi jugak kepala ni.. Sebab? Kau tak pernah penuhi janji kau.. Sebab tu berapi.. eh asal masuk topik ni plak.. Aku tak nak fikir dah.. Makin serabai ke..

Lets do and succes..

No comments: