Monday, March 10, 2014

Puaskah? Tolong jawab.. :'(

Kepada yang terasa.. Tolong jawabkan pertanyaan aku.. Yang membenggu setelah sekian lama.. KAdangkala hati dan perasaan itu terlalu letih untuk mencari apa salah,dan kekurangan diri ini.. Kawan.. Harapanku utnuk kau menyambutku dikala aku terjatuh, tapi kau membenam aku aku dengan sikapmu yang tak pernah berubah..

Puaskah kau lukaiku?Puaskah kau sakitiku?Puaskah khianatiku?Puaskah? 
Kawanku..

Di manakah nuranimu?Di mana akal sehatmu?Sekarang kau campakankuSetelah kau dapatkanku
Mungkin hanya bila ku matiKau 'kan berhenti 'tuk menyakitiSampai kapan aku begini?Terus beginiTerus engkau lukai

Ingatlah saat yang laluSaat kau peluk dirikuTapi kini semua laluKau tega khianatiku

Jika kau ada jawapannya, tolong bagitahu aku.. Jika tiada, tolong tinggalkan aku.. Tolong tinggalkan segala kenangan kita bersama.. Binalah hidup baru.. Aku deritaku.. Kau dengan bahagiamu bersama orang lain yang kau mangsakan.. Jangan pernah mengulangi perkara yang sama terhadap orang lain termasuk kasih-sayangku..





Bercoba untuk bertahan..

No comments: