Friday, January 15, 2010

Tak Tahan.. Tak Tahan..

Amboi panas benar arini.. Malas campur mengantuk darab dengan sakit tekak..


~
~
~


Ape CER semua Gafimmers demam nie?? Kecoh la.. Wakakaka


~
~
~


Demam tak menang ke demam apa nie??


~


~
~


Kalau tak dew suara tuh harap minum air asam jawa banyak-banyak.. Tu la I dah suruh sokong lagu BENGANG yang panjangnya 3 minit lebih yang korang pergi sokong semua tuh sape suruh..


~
~
~


Walaupong tak menang semua puas hati kan..


~


~


*walaupun dalam kereta kak sally aku merapu dengan Az pasal AJL.. Wakakaka.. Hanya Pyka dan Kak Sally aje tahu kami kutuk apa..


~


~


~


Kami bukanya apa kan Az..


~


~


Tempiasnya bukan sahaja terkena kat KL.. Malah jugak kat Penang.. Terkantoi ponteng kelas Isnin..


~


~


Habis semua bengkel kene tukar kelas.. Lab Elektrik tak de group.. Wakakaka..


~


~


~


Demi Akim yer perfomence.. Yerkk


~


~


~


Akhirnya aku dapat jumpa ibu dan ayah.. Jumpa sekali makhluk tinggi lampai macam galah..


Tak tahu sapew..


Opsss..


~


~


~


Tak per dia tak bca blog aku nie.. Konpiden jalan macam abang dia.. Wakakaka


~
~


~


Konpiden nyayi sampa dapat no2..


~


~


Kuyup aku..


~


~


Tuh baru perkara petang AJL..


Nak cerita banyak agi.. Malas nak ingat kembali.. Tambah bengang pong ada..


~


~


~


Tapi best dapat jumpa dengan dorang semua..


~


~


Untuk yang pertama kali aku jumpa pyka, Azreq Ali azboi3.. Dak galah Arep.. Dan ramai lagi la..


~


~


~


Banyak kerja aku nak buat tapi banyak kerja aku tak nak buat..


~


~


~


So apa lagi kita LEPAK la.. Duit keluar Kerja tak siap2..



teka teki.. Cermin mata Arep saiz L cermin mata Az saiz M cuba carik cermin mata saiz S kat situ..

Wakakakakakaka

*yang tak pakai cermin mata tuh nampak cam baik je kan.. wakakaka

1 comment:

fArAh07 said...

ngahaha~
xtahan tol bc