Sunday, January 17, 2010

Scandel with SHE..

Sejak laptop siap nie boleh la update selalu blog nie..
~
~
terima kasih blog yer kadang-kala kamulah yang menjadi peneman dikala aku ingin luahkan perasaan..
~
~
apatah lagi dikala terasa aku dipermainkan, dipergunakan, dimarahi dan macam - macam negatif.
~
~
Dunia biasalah. Semua benda yang kita buat ada muslihatnya..
Kita dipaksa
Kita dicaci
Kita dipuji
Kita dipuja
DiDunia ini jugakk kita berpijak..
~
~
Pemikiran kusut..
Kerja melambak..
~
~
Semua perkara itu datang kembali kepada aku..
~
~
Setelah 2 bulan meninggalkan keadaan kusut-masai itu.. Akhirnya kembali lagi..
~
~
Tak sempat nak mengungkaikan satu per satu..
~
~
Akhirnya jiwa kacau dan tak tenteram lagi..
Seolah-olah diri tak diperlukan lagi..
~
~
Aku didalam keseorangan..
Kenapa harus begitu??
Aku terasa begitu berdosa..
Aku terasa aku makhluk paling hina..
Aku terasa akulah tetamu Neraka Jahanam yang paling utama..
~
~
Melihat dunia sebagai panorama..
~
~
AKU LUPA..
~
~
Pagi ini..
Angin berhembus lesu..
MAtahari langsung tak menampakkan sinar..
Aku diamana??
Dimana??
Dimana??
~
~
~
Aku keluar..
Rupa-rupanya
~
~
~
Itulah mimpi buruk yang pernah aku lalui..
~
~
~
Kenapalah aku bermimpikan CIK NORMAH..
Alahai..




Tahniah CIK NORMAH, anda wartawan pertama yang masuk keadalam mimpi aku.. Walaupun rupamu tidak ku kenal.. Tetapi ayat-ayat hitammu tetap menjadi pujaan HATIKU..

No comments: