Saturday, January 16, 2010

Seteguh Karang


Hohoho.. macam tajuk sastera pulak.. Hahaha.
~
~
Teguh sangat ke karang itu?? Macam teguhnya KLCC di kuala lumpur itu??
~
~
Atau tempat yang bernama Tanjung Karang itu semua penduduknya kuat-kuat??
~
~
Mana buktinya kan??
~
~
~
Aku teguh jugak.. Aku teguh bersama Brand's walaupun orang lain tak suka tapi aku suka.. Sedap.. Sumpah sedap.. Dah macam jadi makanan peberet aku dah nie..
~
~
~
ohohoh.. Aku makan otu bukan semata-mata ada gambar BUDAK itu.. Aku nak kekal sihat dan cerdas.. kan..kan..kan..
~
~
~
buktinya orang lain dah tidor tapi aku masih sempat menghupdate satu post kat sini..
~
~
~
Tekak aku nie memang nak kene tukar baru.. Sakit yang teramat., Pedih bangat..
~
~
~
Sehingga tak ada selera..
hanya mampu habiskan sepinggan nasi berlauk Sotong, Sosej dan Seketul ayam SAHAJA,,
~
~
~
kalau diikutkan hanya separuh nasi dan lauk ala-ala kadar sahaja..
~
~
~
wakakaka
korang semua ada dengar berita nie tak??
~
~
Yang..
yang..
yang ku sayang padamu...
~
~
~
hahaa..
Sebenarnya benak ini rosak sedikit bila DEMAM..
~
~
~
So anggaplah POST ini adalah POST terbodoh aku pernah buat..
~
~
~
Geli mak gelimak
~
Anak tekak menyayi-nyayi..
Indah persahabatan apabila DIKELILINGI 4 wanita.. Wakakakaka

1 comment: