Wednesday, December 16, 2009

Bila teh jadi MILO..

Laku benar si teh sekarang.. Dimana sahaja dia ada.. Sekarang dah lain sebab dia dah jadi milo..
~
~
~
Satu sudu teh pong orang tak pandang sekarang apelah lagi semangkuk kopi.. Semua duk puja milo.. Sampai di Mydin, Giant dan semua tempat bercakap pasal milo..
~
~
~
~
Aku suka teh tapi aku tak suka milo.. Teh teman baik aku setiap masa sekarang menjadi milo tidak lagi.. Aku lah kopi..
~
~
~
~
Ape ape hal pong aku kopi tak leh berubah nak jadi horlick untuk bertanding dengan milo yang semakin laku.. Tapi aku juga laku di restoran-restoran yang memuja milo.. aku kopi masih disini..
~
~
~
~
Anda yang membaca mesti minat MILO kan????








Setelah bermiloan, berkopian, bertehan dan berhorlickan kita tahu sape yang makan cili dia yang rasa cilinya..


Alamk lupa nak post mangsa seterusnya kene luahan aku.. nanti aku postkan.. dalam masa terdekat..

*lari mendapatkan segulung kertas yang belum pasti menjadi milikku selamanya..


Aku otak bercelaru

Oleh kerana sebab dan musabab aku berotak udang semejak ketinggalan satu MEMOIRS yang semua tak lupakan aku menghiburkan hati aku dengan ke Pantai batu Burok setiap pagi untuk membunuh diriku yang **lara ini...

**bukan kak lara'k" gafim ok.. hahahaha


eh
kejap..

Salah tuh.. bukan membunuh diri tapi membunuh lemak-lemak yang makin melekat dan berkawan rapat dengan aku sekarang ini..

Berlari lari aku disitu..
*dengan baju baru..



setelah 300 minit aku berlari aku rasa tak larat..
Lututku sakit.. Perutku senak..


*tak mungkin akan ku kembali.. jika janji sekadar mimipi..
*bunyi nada dering mesej yang edit sendiri.. Rosak lagu orang dikerjakan aku.. hwahwahwa..



"Sape plop mesej aku nie..."
"Pesbook"



aku pong balik...


Cerita pelik..

Sambil layan Astro Ria siara seterusnya cerita yang digilai ramai sekarang.. bertambah mel*** aku baru tgk info.. Tak nak aku tengok.. Star Movie menjadi pilihan hatiku..

Memang pelik cerita tuh.. Sampai semua orang tengok.. Walaupun pelakon-pelakonnya agak susah difahami.. Susah.. Cobaan..

Aku ditipu..

"Tak dew pong"

akhirnya mengaku kat semua.. BENGANG mode kalau ingat..


Jangan percayakan aku lagi..

Baik kawan ataupun musuh.. Jangan percaya kat aku lagi erk..


Nak balik..

Aku seorang yang jahat.. nanti ultramen nak serang aku..
*Larikkkkkk

2 comments:

sally_8176 said...

hmmmm...

iolss sukew tea..tea o peng

sukew jugak horlick..horlick peng

milo x brp suka...kdg2 sajok...

yg pntg...kita manjadik dirik sendirik, x perlu berubah utk menjadi yg lain....

MarkDriver~~~~ said...

ahkak sally biar betik.. hahaha..
cuba fahami baik2.. DAda orang boleh baca cerita tuh menjadi realiti..
OPS..