Thursday, December 30, 2010

sambungan~~

hah, aku kene sambung top-3 nie.. korang dah tengok kan apa yang tersenarai 7 teratas masih jelas dalam ingatan lagi..
hahaha..
APa-apa pong nie top-3..

Tempat yang ke-Tiga



==> whales group.. wah.. seronok sekali apabila berada dalam kumulan ini.. perfect.. segala kerja dilakukan dengan bangga.. hahaha.. theme kumpulan nie tak sama dengan theme kumpulan lain.. kami suke lakukan kelainan.. kami tak ubah macam manusia yang suke mencari pembaharuan.. betol tak.. haaha.. kalau tanya budak bertiga kat atas tuh konpem mereka jawa YES.. hahaha.. Banyak pengalaman, pelajaran, kenangan yang kami kongsi bersama.. next sem kami nak kumpulan ini lagi sehingga kami mengenggam segulung ijazah.. aminn..

Tempat ke-Dua (Runner UP)



==> sekalung tahniah.. hahaha.. bila aku diarak masuk ke dalam dewan.. wah meremang bulu roma rasa bangga.. walaupong nama aku tak dew bintang, tapi hanya aku sorang je tahu macam mana nak habiskan enam sem yang sangat menyukarkan itu.. bukan aku sorang saja bangga.. malah aku yakin bahawa kedua ibu bapa aku jugak bangga.. masa kan tidak anak sendiri berjaya.. sekali lagi aku ulang.. WALAUPUN diploma aku tetap bangga.. sebab bukan semua orang ada kan.. KAU ADA??

Tempat ke-Pertama (Champions)







hahaha!!

No comments: